Shaychu Forums
Click the "Register" button or go here: http://www.shaychu.com/register to become a member! There will be a Chatbox for all registered users at the bottom of the forum home page and the portal. The ads go away when you log in!

Strange chats with strangers

View previous topic View next topic Go down

Strange chats with strangers

Post by Bibarel on Sun Nov 29, 2009 12:57 pm

Connecting to server...
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
Stranger: Hey
Stranger: Psst
You: Hello
Stranger: Hey you
Stranger: Yeah, cmere
Stranger: I've got something for you
Stranger: Do you want it?
You: no?
You: O.o
Stranger: Well fine then
Stranger: My lollipop
Stranger: >_>
You: Wanna come under my umbrella?
Stranger: Ella ella?
Stranger: Ey ey ey?
You: Yeah under my umbrella ella ella
Stranger: WE LIKE TO PARTY
Stranger: WE LIKE
Stranger: WE LIKE TO PARTY
You: Where my party people at?
Stranger: I eated them
Stranger: Sad
You: Why?
You: Sad
Stranger: I got hungry ;-;
Stranger: ANYWHO
Stranger: Down to srs buznes
Stranger: We haz mision
You: Say Whut
You: I will dispatch the ninjas
Stranger: Teh dawgs has taken our cheezburgars
Stranger: We needz them solder
Stranger: WE NEEDZ THEM
You: WE NEEDZ THEMZ?!?!
You: WHY YOU NO SAY
Stranger: GOGOGO
Stranger: SOIII
You: OKAY IM OFF
Stranger: GOOOO
Stranger: RUUUN
Stranger: FLYYY
Stranger: LOOOL
Stranger: ROFL
Stranger: RANDOM VERB
You: *Jumps over the doggies*
Stranger: WHOOOOSH
Stranger: EXTREME
You: *grabs teh cheeezburgars*
You: GO GO GO YOUR TURN
Stranger: -hops in the roflcopter-
Stranger: PEW PEW PEWWWW
You: okay no get the money and run
You: now**
Stranger: AMGAAAAAAAAHD
You: ...
You: I was never here
Stranger: Aw
You: xD
Stranger: <3
You: o.O
Stranger: Sad
You: *Releases a wild bunch of pogeymanz*
Stranger: OH NOOOO
Stranger: GO MAGIKARP
You: Oh yeah GO MAGIKARP
You: MAGIKARP SHOW HIM YOUR SPLASH ATTACK
Stranger: GO DITTO! ... Oh shiz
You: MAGIKARP RETURN
You: GO
You: MAGIKARP
Stranger: USE HYPER BEAM! ... Wtf you dont know Hyper Beam? Well just hit him with a SPLASH ATTACK
You: MAGIKARP RETURN
You: GO THE BIG ONE THAT KILLS EVERYTHING
Stranger: Y ... YOU DONT MEAN!
Stranger: -surprised face-
Stranger: CHUCK NORRIS!@!@#!@$#@@!#
You: No i meant MAGIKARP
You: MAGIKARP USE TACKLE
You: ...
You: Okay show him yo SPLASH ATTACK
Stranger: Well ... This is a tough one ...
Stranger: RETURN MAGIKARP
Stranger: GOOOOOO MYSTERY NO!
You: I think you mean return Ditto
You: GO SHINY BULBASAUR HACKS
You: SHINY BULBSAUR HACKS USE FISSURE
You: *One Hit KO*
Stranger: -corrupts your game-
Stranger: Owned
Stranger: -WHOOSH-
You: You just lost teh game
You: the***
Stranger: SHIZ
Stranger: FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
You: Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Stranger: -explodes-
You: Once again i was never here
You: I SAW NOTHING
Stranger: Oh, okay
You: Okay soooo
You: *Robs the stranger for all his money*
You: oodbye
You: goodbye*8
Stranger: BAII
Stranger: ILY
You have disconnected.

i hope this was a girl O.o


avatar
Bibarel
The Interactive Ranger
The Interactive Ranger

Post Count : 2075
Age : 20
Shaycoins : 5778
Registration date : 2009-01-02

View user profile

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum